WEKO3
アイテム
6.Integrating the Four Skills for the Next Generation of Japanese Teachers of English
https://doi.org/10.34356/00000022
https://doi.org/10.34356/00000022033f391a-a652-4388-9117-8dbe3db64273
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2019-03-14 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | 6.Integrating the Four Skills for the Next Generation of Japanese Teachers of English | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | methodology | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | CLT | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | integrated skills | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | Content-Based Instruction | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
ID登録 | ||||||||
ID登録 | 10.34356/00000022 | |||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||
著者 |
Gillies, Hamish
× Gillies, Hamish
|
|||||||
著者別名 | ||||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||||
識別子 | 8643 | |||||||
姓名 | ギリーズ, ヘイミッシュ | |||||||
抄録 | ||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||
内容記述 | This article outlines the approach to teaching two related courses: Speaking & Listening, and Reading & Writing. It explains first the importance of integrating these courses into a four-skills curriculum, and then how this is achieved in practice by means of a combination of Content- Based Instruction and Task-Based Instruction. Finally it describes how this integrated skills course achieves the parallel function of preparing teacherlicense students to conduct similar courses themselves in Japanese school contexts. | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 都留文科大学英文学科 | |||||||
書誌情報 |
英文オンライン=Eibun Online en : 英文オンライン=Eibun Online 号 1, p. 20-25, 発行日 2019-03 |
|||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 2434-8082 | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | AM | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa |