ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 研究紀要
  2. 第85集

学業場面における制御適合

https://doi.org/10.34356/00000386
https://doi.org/10.34356/00000386
8bda50b0-f7e2-4616-b13e-903d88bee2fd
名前 / ファイル ライセンス アクション
Y-0850001.pdf 学業場面における制御適合 (1.4 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2017-03-23
タイトル
タイトル 学業場面における制御適合
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.34356/00000386
ID登録タイプ JaLC
別タイトル
その他のタイトル The Regulatory Fit in an Academic Setting
著者 市原, 学

× 市原, 学

市原, 学

Search repository
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 9468
姓名 ICHIHARA, Manabu
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The purpose of this study was to investigate the “fit effects” (Higgins, 1997) on academic performances in daily lecture at a University. Additionally, “regulatory focus” was measured as a personality trait or manipulated as a situational variable to test “primed interference effect” (Lisjak, Molden, & Lee, 2012). The results show fit effect of trait regulatory focus and learning strategy or that of manipulated regulatory focus and learning strategy was robust in daily University lecture regardless of test format. On the other hand, primed interference effect was not revealed significant. These results were discussed in the relation to “selfregulated learning” (Zimmerman, 2001).
出版者
出版者 都留文科大学
書誌情報 都留文科大学研究紀要
en : 都留文科大学研究紀要

号 85, p. 1-14, 発行日 2017-03-01
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 0286-3774
NCID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00149431
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-19 08:02:28.372055
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3