WEKO3
アイテム
学業的援助要請における制御適合
https://doi.org/10.34356/00000627
https://doi.org/10.34356/00000627fcae728a-8f10-4332-9d39-980d2105b2c9
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2016-03-22 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | 学業的援助要請における制御適合 | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | jpn | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
ID登録 | ||||||||
ID登録 | 10.34356/00000627 | |||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||
別タイトル | ||||||||
その他のタイトル | The Regulatory Fit in Academic Help-seeking | |||||||
著者 |
市原, 学
× 市原, 学
|
|||||||
著者別名 | ||||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||||
識別子 | 10018 | |||||||
姓名 | ICHIHARA, Manabu | |||||||
抄録 | ||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||
内容記述 | The purpose of this study was to investigate the fit effect of trait regulatory focus and helpseeking style on academic competence and interest. When individuals with dominant trait promotion (prevention) focus enact help-seeking eagerly (vigilantly), they have higher competence and interest than one does it vigilantly (eagerly). Additionally, individuals with fi t experience have higher competence and interest than ones high or low in both trait promotion and prevention focus. On the other hand, non-fi t individuals have lower competence and interest than ones high or low in both foci. | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 都留文科大学大学院 | |||||||
書誌情報 |
都留文科大学大学院紀要 en : 都留文科大学大学院紀要 号 20, p. 73-84, 発行日 2016-03-19 |
|||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 1880-1439 | |||||||
NCID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AA11162950 | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |