WEKO3
アイテム
Appropriate Tool Use in Speaking Tasks for Pairs
https://doi.org/10.34356/00000355
https://doi.org/10.34356/00000355f53eb156-512b-424c-8026-aee169dbe81d
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2015-11-17 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Appropriate Tool Use in Speaking Tasks for Pairs | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
ID登録 | ||||||||
ID登録 | 10.34356/00000355 | |||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||
別タイトル | ||||||||
その他のタイトル | スピーキング・ペアワークにおける 有効なツール活用 | |||||||
著者 |
Hywel, EVANS
× Hywel, EVANS
|
|||||||
抄録 | ||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||
内容記述 | This paper is focused on the need to adapt English language speaking tasks to already successful local teaching methods, based on an understanding of the psychology of culture and the use of appropriate pedagogical tools. A discussion is offered of global ELT's resistance to change, and suggestions are offered, supported by a simple experiment to show how improvements can be implemented via appropriate tool use. It may well be a mistake to put too much faith in global prescriptions. While we do not yet have all the answers, and much work remains to be done, it may be sensible to look for inspiration closer to home. | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 都留文科大学 | |||||||
書誌情報 |
都留文科大学研究紀要 en : 都留文科大学研究紀要 号 82, p. 51-65, 発行日 2015-10-20 |
|||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 0286-3774 | |||||||
NCID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AN00149431 | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |